diumenge, 5 de febrer del 2012

Família

Com m'ha influït la meva família?

La família té un paper més o menys precís o important segons les etapes de la vida d’una persona. Quan s’és un infant, la família influeix molt, però un nadó no pot adonar-se’n. Quan s’és adolescent, es rebutja la família. Tot i això, aquest no és el meu cas.

Què m’ha aportat la meva família? La meva família m’ho ha aportat tot. M’ha aportat valors, disciplina, saber estar, m’ha ensenyat a estimar i aprofitar el temps. De fet, sóc qui sóc bàsicament gràcies a ells.

Pel que fa la influència, en aquest món tot t’influeix. T’influeix el paisatge, la teva ciutat, l’escola, els companys, els amics, els professors... Des d’allò més mínim fins allò més gran influeix en la teva vida. Però la família t’influeix en com vols portar la teva vida, influeix en la teva manera de veure el món, i, almenys en el meu cas, influeix en la maduració de la teva personalitat, la teva evolució.
 En conclusió, la família és un pilar fonamental i totalment important en la vida d’un mateix.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada